RMF Classic po raz pierwszy w telewizji
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Opublikowany: 02-03-2009
W niedzielę, 1 marca, rozpoczęła się kampania telewizyjna radia RMF Classic. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku stacji.
Utrzymujące się niższe ceny nieruchomości i tanie kredyty hipoteczne mogą zwiększyć popyt na mieszkania, również te z przeznaczeniem na wynajem. Dodatkowym impulsem, który ożywi rynek, mają być dopłaty do zakupu mieszkań w ramach rządowego programu „Mieszkanie dla Młodych”.
Zwiastun serii "Supervet" emitowanej na atenie w Polsat Viasat Nature
W sobotę, 18 marca Super Polsat rozpocznie emisje sezonu programu „Kopernik była kobietą”. Gospodarzem cyklu będzie Maciej Dowbor.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc