W telewizji, internecie, prasie, social media oraz w punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania odkurzaczy marki Zelmer (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję przygotowały firmy Heart&Brain, Unlimited, PrimeMovers, 3M Projekt, HyperCrew, OMD i ACR Media.
Pod hasłem: „Zelmer. Chcieć to móc” marka rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową, w której przekonuje konsumentów do skupiania się na realizacji własnych potrzeb. Aktywności skupiają się wokół odkurzaczy i sprzętów kuchennych, których trwałość i niezawodność od lat stanowią cechy wyróżniające markę. Agencjami zaangażowanymi w powstanie kampanii są: Heart&Brain oraz Unlimited.
Łyżwiarz szybki Zbigniew Bródka został ambasadorem reklamowym golarek elektrycznych Zelmer. Kampania reklamowa z jego udziałem jest prowadzona pod hasłem „Gładki przejazd”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc