Reklama ubrań 5-10-15
Opublikowany: 12-12-2013
1 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki ubrań dla dzieci 5-10-15. W jej ramach powstał pierwszy w historii firmy spot telewizyjny.
Opublikowany: 12-12-2013
1 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki ubrań dla dzieci 5-10-15. W jej ramach powstał pierwszy w historii firmy spot telewizyjny.
Sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style (należąca do Marketing Investment Group) zaczęła kampanię, w której reklamuje artykuły szkolne. Akcję dział marketingu MIG przygotował wspólnie z firmami Panopticon i SoundProve.
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej oferty multibrandowej sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style. Akcję ich właściciel, spółka Marketing Investment Group, przygotowała wspólnie z agencjami Panopticon i SoundProve.
Zaczęła się kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Sinsay. Bohaterkami akcji są dwie modelki wystylizowane na uczennice walczące z rygorami tradycyjnej szkoły angielskiej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc