reklama Triumph Shape Sensation
Opublikowany: 13-04-2011
Ruszyła kampania reklamowa Shape Sensation, nowej kolekcji bielizny kobiecej Triumph. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy ZenithOptimedia.
Opublikowany: 13-04-2011
Ruszyła kampania reklamowa Shape Sensation, nowej kolekcji bielizny kobiecej Triumph. Akcję wspólnie z firmą przygotował dom mediowy ZenithOptimedia.
Trwa polska odsłona globalnej kampanii bielizny Triumph pod hasłem „Znajdź swój Ideał”. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Stories AG i Carat Polska - występuje aktorka Barbara Kurdej-Szatan, polska ambasadorka marki Triumph.
spot reklamujący rajstopy Bye Cellulite i bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear
spor reklamujący stanik super push-up Intimissimi z udziałem modelki Iriny Shayk
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc