Dziennikarka telewizyjna i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska jest bohaterką kampanii reklamowej nowego Surface Pro (produkowanego przez Microsoft). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe d*fusion communication, FaceAddicted i Carat.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca smartfony Microsoft Lumia 950 i 950 XL oraz stację dokującą HD-500. Akcję na zlecenie firmy Komsa Polska przygotowały Ambasada Brand Communications i SVG Studio.
Microsoft prowadzi w Polsce kampanię reklamującą smartfon Lumia 640. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann London, Carat, iProspect Polska i Isobar Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc