1 listopada br. wystartuje kampania reklamowa Radia Pogoda, w której promowane będą najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek w Radiu Pogoda" prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni Panowie w Radiu Pogoda” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
Lidl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której o różnych zaletach tej sieci sklepów opowiadają jej pracownicy.
Bohaterami kampanii reklamowej SmartDomu, wspólnej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa, są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Akcję przygotowały firmy Grey Group, TFP, Chimney Pot, PHD Media Direction i Carat Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc