Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity – jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydował, że przygotowana przez centralnie wybraną agencję, globalna kreacja reklamowa, nie odpowiadała lokalnym potrzebom. Przede wszystkim nie oddawała ducha produkcji, która z jednej strony pozwala na kompleksowe zarządzanie stworzonym przez siebie miastem, z drugiej zaś umożliwia danie upustu swej kreatywności i pomysłowości. W przypadku gry takiej, jak SimCity, podkreślenie tych kluczowych cech było tak samo ważne jak nowoczesna grafika czy silnik gry.
Kryzys nie ominął branży napojów bezalkoholowych. Szczególnie spada popyt na te najdroższe, czyli soki i nektary. Minimalne wzrosty widać w sprzedaży napojów gazowanych. Wyraźnie natomiast rośnie sprzedaż wody, w ostatnim czasie nawet o 10 proc. rocznie. Sytuacja w Polsce i tak jest jednak lepsza niż w państwach europejskich, które boleśniej odczuły skutki spowolnienia gospodarczego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc