Od niedawna na antenach polskich telewizji gości spot reklamowy, promujący najnowszą odsłonę gry SimCity – jednej z najbardziej rozpoznawalnych symulacji ekonomiczno-strategicznych. Polski oddział firmy Electronic Arts zdecydował, że przygotowana przez centralnie wybraną agencję, globalna kreacja reklamowa, nie odpowiadała lokalnym potrzebom. Przede wszystkim nie oddawała ducha produkcji, która z jednej strony pozwala na kompleksowe zarządzanie stworzonym przez siebie miastem, z drugiej zaś umożliwia danie upustu swej kreatywności i pomysłowości. W przypadku gry takiej, jak SimCity, podkreślenie tych kluczowych cech było tak samo ważne jak nowoczesna grafika czy silnik gry.
2 lipca 2018 roku Stopklatka TV rozpocznie emisję nowego serialu „Szpital Good Karma”. Będzie to premierowa emisja tej produkcji w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc