Polska Organizacja Turystyczna chce w dalszym ciągu promować Polskę poprzez sport. Turystów do naszego kraju mają przekonywać kolejne imprezy, jak np. majowe mistrzostwa Europy w snookerze czy Tour de Pologne. Ubiegły rok – dzięki Euro 2012 – okazał się być rekordowym pod względem liczby zagranicznych turystów odwiedzających nasz kraj. Według statystyk Polskiej Organizacji Turystycznej przyjechało ich 11 proc. więcej niż w 2011 roku.
Ruszyła kampania reklamowa egzotycznych podróży oferowanych w sezonie zimowym 2013/14 przez Rainbow Tours. Akcję biuro podróży przygotowało wspólnie z agencją Fat Baby.
Od 15 lipca br. Animal Planet - kanał dokumentalny o zwierzętach, naturze i planecie zmienił logo oraz oprawę graficzną. Nowa identyfikacja wizualna to efekt globalnej strategii marki. Za projekt odpowiada Chermayeff & Geismar i Haviv.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc