Lotos rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. W spocie dziennikarz naukowy Tomasz Rożek występuje razem z tenisistką Agnieszką Radwańską i kierowcą rajdowym Kajetanem Kajetanowiczem.
We wtorek, w przerwie meczu Polska-Anglia, wyemitowany został spot telewizyjny Warki, który zaczyna nową akcję konsumencką piwa Warka - „Ekipa w komplecie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy The Digitals, Papaya Films, Just, MediaVest i Roots PR.
Reklama z udziałem Wojciecha Modesta Amaro promująca nową wersję Formuły Biznes Box w sieci Play
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc