reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Na kilkanaście dni przed rozpoczęciem Mundialu w Rosji, Warka startuje z kolejną odsłoną kampanii z udziałem selekcjonera naszej reprezentacji - Adama Nawałki.
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji zajmie się tematyką wdrażania miejskich inteligentnych systemów transportowych. Powołała komitet, którego zadaniem jest między innymi zmiana podejścia do zamówień na ITS, które w Polsce są wciąż traktowane jak inne inwestycje drogowe. Ma też prowadzić dialog z administracją publiczną oraz pomagać tworzyć i zmieniać prawo związane z tego rodzaju inwestycjami.
Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc