reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Opublikowany: 18-10-2011
„Poczuj radość jaką daje rodzina” - reklama oprogramowania Micrsoft
Pod osłoną nocy aktywistki i aktywiści klimatyczni Greenpeace przerobili olbrzymi billboard, który w ramach kampanii Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie stanął przy Dworcu Centralnym w Warszawie.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Kubuś Play Lemoniada, nowej wersji Kubusia Play (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tego lata Lemoniada wymiata!” przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa dań gotowych Jawo. Akcję przygotowały agencja Bogaczewicz i dom mediowy Mediapol.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc