reklama napoju Nestea Light
Opublikowany: 04-04-2012
spot reklamujący Nesteę Light - nową wersję napoju herbacianego Nestea
Opublikowany: 04-04-2012
spot reklamujący Nesteę Light - nową wersję napoju herbacianego Nestea
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Zaczęła się nowa kampania reklamowa herbaty mrożonej Nestea (produkowanej przez Coca-Cola Poland Services), prowadzona pod hasłem „Weź łyk wolności”. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, Next, MediaCom Warszawa i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Smak Wolności to nowa platforma komunikacyjna NESTEA spójna z globalną komunikacją marki. Kampania podkreśla zarówno cechy produktu , takie jak orzeźwiający smak herbaty i owoców, jak i buduje emocjonalne zaangażowanie konsumentów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc