reklama MetLife Amplico
Opublikowany: 29-03-2011
W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.
Opublikowany: 29-03-2011
W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.
Ożywienia na rynku pracy nie będzie, przynajmniej do końca tej połowy roku. Najnowsze wyniki badania Barometru Manpower dotyczącego pespektyw zatrudnienia w II kwartale br. nie nastrajają optymizmem. Wprawdzie co dziesiąta firma zamierza zwiększać zatrudnienie, lecz również co dziesiąta zamierza je redukować. Najtrudniejsza sytuacja już od kilku kwartałów z rzędu panuje w budownictwie. Ale powody do obaw mogą mieć również pracownicy energetyki, wodociagów i przemysłu wydobywczego.
„Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!” to hasło kampanii reklamowej Zakładów Specjalnych. Promuje ono grę Lotto przygotowaną z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. W spotach występuje wokalista Kamil Bednarek
W telewizji i prasie startuje kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich marki Gellwe. Akcję pod hasłem „Ulubione ciasto wszystkich Polaków!” FoodCare przygotował wspólnie z Mindshare.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc