reklama MetLife Amplico
Opublikowany: 29-03-2011
W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.
Opublikowany: 29-03-2011
W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.
Sieć dyskontów Lidl zaczęła już kampanię reklamową promocji „Wielkie wietrzenie półek”, która zacznie się w najbliższą środę.
Na polskich uniwersytetach studiuje coraz więcej obcokrajowców. Wśród studentów otrzymujących dyplom najwięcej jest osób zza wschodniej granicy, natomiast przyjazdy do Polski na wymianę studencką są szczególnie popularne wśród Hiszpanów. Aż 2,5 proc. studentów na Uniwersytecie Warszawskim to obcokrajowcy.
4 września TVN rozpocznie emisję nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć”, który będzie można oglądać w środy o godz. 21.30. W 8-odcinkowym programie wystąpią: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc