Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl”, przygotowały firmy Cheil Poland, Value Media iTelma Communications Agency.
Zaczęła się druga odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Merlin.pl pod hasłem „Promocja do następnej klasy”. Akcję, wykorzystującą wizerunek Adama Mickiewicza, przygotowała agencja GPD Advertising.
Merlin.pl wciąż przekształca swoje punkty w wielofunkcyjne salony. Jeden z liderów polskiego e-commerce planuje również poszerzenie asortymentu – zarówno tradycyjnego, jak i cyfrowego. Zmieni też layout serwisu. Firma nie obawia się także ewentualnego wejścia Amazona na polski rynek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc