Pod hasłem #jedzjakmistrz ruszyła kampania marki sprzętu AGD Beko, do której zaproszono piłkarzy z klubu FC Barcelona. Akcja ma na celu zachęcenie rodziców do zdrowego odżywiania swoich dzieci.
Firma Beko rozpoczęła globalną kampanię społeczną pod hasłem "Jedz jak mistrz" promującą zdrowe nawyki żywieniowe wśród dzieci. W akcję jest zaangażowany klub piłkarski FC Barcelona, sponsorowany przez Beko.
Firma Beko zaczęła nową odsłonę kampanii swojego sprzętu kuchennego z udziałem słynnych piłkarzy klubu FC Barcelona. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Jung von Matt, 4All, ClikAd i OMD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc