Reebok: Be more human
Opublikowany: 05-02-2016
Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest zawodniczka mieszanych sportów walki Joanna Jędrzejczyk.
Opublikowany: 05-02-2016
Bohaterką nowej kampanii reklamowej marki odzieżowej Reebok, prowadzonej pod hasłem „Be more human”, jest zawodniczka mieszanych sportów walki Joanna Jędrzejczyk.
Spot z Joanną Jędrzejczyk promujących kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) inspirowaną postaciami ze świata Myszki Miki.
Pod hasłem "Pogromcy Złośliwości" ruszyła wspólna kampania sieci klubów fitness CityFit i fundacji Cancer Fighters, mająca na celu wzrost świadomości społecznej dotyczącej hejtu oraz aktywności fizycznej jako ważnego elementu profilaktyki przeciwnowotworowej. W akację włączyli się zawodnicy MMA Joanna Jędrzejczyk i Artur„Kornik” Sowiński.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc