W nowej kampanii reklamowej Konta 360° w Banku Millennium youtuber Radosław Kotarski opowiada o zwyczaju wrzucania monet do jednej z fontann w Rzymie. Kampanię przygotowały firmy Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
W kolejnej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego jest promowana nowa aplikacja mobilna banku. Akcję przygotowały agencje Change i Isobar Poland oraz dom mediowy Initiative Warszawa.
Obsługująca marketingowo youtuberów sieć LifeTube nawiązała współpracę z siecią ekranów outdoorowych Screen Network, na których także będą emitowane kampanie realizowane przez LifeTube. Pierwsza akcja ma charakter wizerunkowy, jest związana z 10-leciem YouTube’a.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc