Radio ZET Chilli zamiast Chilli ZET
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.
Ruszyła kampania reklamowa płyt gazowych marki Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wyposażonych w system FlameSelect. Akcję, pod hasłem „Potęga ognia, precyzja Boscha”, przygotowały firmy marketingowe Prime Movers, OMD, Level i Insignia,
Ruszyła kampania Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza” promująca budownictwo energooszczędne i pasywne oraz wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc