Radio ZET Chilli zamiast Chilli ZET
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Opublikowany: 01-09-2013
Z dniem 1 września Chilli ZET zmienia nazwę na Radio ZET Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.
Kucharz i restaurator Wojciech Modest Amaro, znany głównie z programów Polsatu „Hell’s Kitchen” i „Top Chef”, został polskim ambasadorem nowej linii urządzeń kuchennych Samsung Chef Collection. Za kampanię z jego udziałem odpowiadają firmy Cheil Poland, Starcom i Havas PR Warsaw.
Sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style (należąca do Marketing Investment Group) zaczęła kampanię, w której reklamuje artykuły szkolne. Akcję dział marketingu MIG przygotował wspólnie z firmami Panopticon i SoundProve.
Spot reklamujący aplikację mobilną Moje ING oferowaną klientom przez ING Bank Śląski
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc