Spot reklamowy Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) pokazujący parodię specyficznego przemówienia Andrzeja Dudy.
Radio WAWA zmieniło oprawę muzyczną oraz hasło pozycjonujące. Nowe dżingle w wykonaniu Sary Chmiel są energetyczne i radosne, oddając nowoczesnego ducha stacji. Dotychczasowy liner „Zawsze Polska Muzyka" został zastąpiony nowym „Najlepsze Polskie Hity", który odpowiada aktualnej zawartości muzycznej anteny.
W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc