Radio Plus: Moc przebojów. Moc zabawy
Opublikowany: 09-02-2015
9 lutego startuje kampania wizerunkowa Radia Plus pod hasłem „Moc przebojów. Moc zabawy” połączona ze zmianą sloganu reklamowego oraz konkursem dla słuchaczy.
Opublikowany: 09-02-2015
9 lutego startuje kampania wizerunkowa Radia Plus pod hasłem „Moc przebojów. Moc zabawy” połączona ze zmianą sloganu reklamowego oraz konkursem dla słuchaczy.
Spot reklamowy Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) pokazujący parodię specyficznego przemówienia Andrzeja Dudy.
W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.
Spot reklamowy Radia Złote Przeboje z udziałem Marcina Prokopa
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc