Radio Kraków
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Opublikowany: 03-05-2012
Radio Kraków wprowadziło nową oprawę muzyczną. Wraz z nią na outdoorze i w prasie ruszyła kampania wizerunkowa stacji pod hasłem 'Nadajemy do myślenia'.
Bożonarodzeniowy spot Radia Złote Przeboje z życzeniami od prezenterów stacji.
Lodówki Samsung reklamowane jako "najczęściej wybierane lodówki do polskich domów"
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju dla dzieci Jupik (Hoop Polska). Akcję – promująca zmieniony wizerunek marki – przygotowały firmy Ogilvy & Mather, MPG i ActiveIT.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc