Raczkowski i Niewiadomski śpiewają w reklamie "Przekroju"
Opublikowany: 07-12-2017
Rysownik Marek Raczkowski i Tomasz Niewiadomski, wydawca i redaktor naczelny "Przekroju", śpiewają w radiowej reklamie nowego wydania pisma.
Opublikowany: 07-12-2017
Rysownik Marek Raczkowski i Tomasz Niewiadomski, wydawca i redaktor naczelny "Przekroju", śpiewają w radiowej reklamie nowego wydania pisma.
Wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego obejmuje właśnie radio i prasę, w której wykorzystywany jest rysunek Marka Raczkowskiego. Ponadto zmienia się telewizyjny spot emitowany w ramach tej akcji.
mBank zaczął kampanię pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, pierwszą w jego historii akcję społeczną dotyczącą bezpieczeństwa w internecie. Akcję przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brand New Heaven, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc