Raczkowski i Niewiadomski śpiewają w reklamie "Przekroju"
Opublikowany: 07-12-2017
Rysownik Marek Raczkowski i Tomasz Niewiadomski, wydawca i redaktor naczelny "Przekroju", śpiewają w radiowej reklamie nowego wydania pisma.
Opublikowany: 07-12-2017
Rysownik Marek Raczkowski i Tomasz Niewiadomski, wydawca i redaktor naczelny "Przekroju", śpiewają w radiowej reklamie nowego wydania pisma.
Wizerunkowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego obejmuje właśnie radio i prasę, w której wykorzystywany jest rysunek Marka Raczkowskiego. Ponadto zmienia się telewizyjny spot emitowany w ramach tej akcji.
Właśnie wystartowała akcja społeczna „Życiowyprzepis.pl", której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc