"Przebojowa paczka" w relaunchowej kampanii ciastek Hit
Opublikowany: 24-05-2009
Pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ciastek Hit. Akcja promuje odświeżony wizerunek tej marki.
Opublikowany: 24-05-2009
Pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ciastek Hit. Akcja promuje odświeżony wizerunek tej marki.
Pod hasłem „Hit robi imprezę” wystartowała nowa kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Brainbox, Film Reaktor i Starcom.
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska) pod hasłem „Może powodować imprezy”. Nowym brand hero marki, eksponowanym głównie w social media, jest imprezowy łoś.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc