Promocja przemocy w reklamie zabawek Brzydale
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
Opublikowany: 15-04-2014
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny zabawek z serii Brzydal naruszył kodeks etyczny, promując wśród dzieci agresywne zachowania.
Craig Robinson Tries to Crash the Super Bowl Halftime Show in Pepsi's
Choć oprocentowanie lokat bankowych w ostatnim czasie spadło nawet o połowę wobec stawek ubiegłorocznych, na tych produktach inwestycyjnych zarobimy jednak więcej. Jak tłumaczy Jarosław Sadowski, główny analityk Expander Advisors, za sprawą bardzo niskiej inflacji realny zysk z lokat będzie większy niż przed rokiem, gdy inflacja sięgała 4 proc.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Milka. Sercem z Naszymi”, w której marka słodyczy będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Za działania odpowiadają Carla Zuri, Mindshare, Truskavka, Event Factory, IQ Marketing i Big Picture.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc