Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę“ rusza świąteczna kampania marketingowa marki Coca-Cola. Główną bohaterką spotu jest... życzliwość, a święty Mikołaj bezpośrednio odpowiada za rozpalenie żaru dobroci i ciepła między ludźmi. To właśnie do tych wszystkich drobnych gestów wywołujących uśmiech na twarzach obdarowanych, zachęca w tym roku Coca-Cola w kampanii dedykowanej świętom.
Powiatowy Urząd Pracy w Tychach otrzymał już ponad 5 mln złotych z rezerwy ministra pracy na pomoc adresowaną do osób zwalnianych z miejscowej fabryki Fiata. O takie wsparcie wnioskowały władze powiatu, ale w razie potrzeby znajdą się dodatkowe pieniądze. Podobnie jak w innych powiatach, których dotknie problem zwolnień grupowych – przekonuje minister pracy Władysław Kosiniak-Kamysz. I zapowiada, że jego resort będzie sprawdzać, jak wydatkowane są dodatkowe środki.
W bieżącej odsłonie kampanii reklamowej taryfy nju mobile w Orange Polska pokazywany jest człowiek-puszcza i całe wszystko. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy & Mather, Redworks, MEC i Initiative Media Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc