Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
TAGI
Opublikowany: 14-03-2023
Stacja przygotowała niestandardową kampanię promocyjną programu "Nastolatki rządzą... kasą" z wykorzystaniem fragmentów innych jej produkcji
Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei”, której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media.
Pod hasłem „Born social in 1895” rozpoczęła się globalna kampania marki kawy Lavazza. Działania przygotowane przez agencję Y&R podkreślają społeczną naturę tej włoskiej kawy, odnosząc się do roli, jaką pełni ona w życiu codziennym
3 września 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję dziewiątego sezonu „Policjantek i policjantów” oraz piątej serii „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba seriale będą emitowane w dotychczasowych pasma emisji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc