Pożegnalna rozmowa ze zwalnianym pracownikiem to nie miejsce na wytykanie błędów
Opublikowany: 20-11-2013
Tzw. exit interview, czyli końcowa rozmowa ze zwalnianym pracownikiem, jest trudna, ale bardzo istotna. Psychologowie biznesu radzą w tej sytuacji podzielić rozmowę na dwa odrębne etapy. Pierwszy powinien dotyczyć powodów zwolnienia z pracy, drugi, już mniej emocjonalny, to powinno być pożegnanie i podziękowanie pracownikowi za pracę. Właściwe traktowanie pracownika podczas kończenia przez niego pracy pomaga firmie tworzyć pozytywny wizerunek.
POLECANE FILMY
-
Jak zmieniało się logo Facebooka
-
Nowe logo Facebooka
-
„Wiadomości” straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
-
Norbi, Komodo, Cugowski i Trojanowska gwiazdami „Roztańczonej Polski” w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)
-
„Brudne domy” i „Pensjonaty z pomysłem” jesiennymi nowościami w TVP Kobieta (wideo)