Pożegnalna rozmowa ze zwalnianym pracownikiem to nie miejsce na wytykanie błędów
Opublikowany: 20-11-2013
Tzw. exit interview, czyli końcowa rozmowa ze zwalnianym pracownikiem, jest trudna, ale bardzo istotna. Psychologowie biznesu radzą w tej sytuacji podzielić rozmowę na dwa odrębne etapy. Pierwszy powinien dotyczyć powodów zwolnienia z pracy, drugi, już mniej emocjonalny, to powinno być pożegnanie i podziękowanie pracownikowi za pracę. Właściwe traktowanie pracownika podczas kończenia przez niego pracy pomaga firmie tworzyć pozytywny wizerunek.
POLECANE FILMY
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)
-
Nowy historyczny serial „Polowanie na ćmy” od niedzieli w TVP1 (wideo)
-
Program „Nastolatki rządzą… kasą” debiutuje w TVN