Poradnik Domowy - reklama
Opublikowany: 19-09-2011
Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2.
Opublikowany: 19-09-2011
Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2.
To wydanie "Poradnika Domowego" jest dostępne także z magazynem kulinarnym "Omlety i naleśniki" (w cenie 4,99pln). Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w tv (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Puls, TTV, Puls2), w prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie.
Banki spółdzielcze chcą podnieść swój udział w rynku do poziomu dwucyfrowego. Duży potencjał widzą w młodych ludziach, których chcą przekonać, że są nowoczesne i mają lepsze podejście do klienta niż komercyjne instytucje. Problemem pozostają regulacje unijne, które mogą zahamować rozwój bankowości spółdzielczej w Polsce.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc