Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Poniedziałkowy protest taksówkarzy przyniósł efekt odwrotny do zamierzonego. Uber zanotował wzrost liczby klientów

586 0 0 00:02:45.9

Opublikowany: 09-06-2017

W poniedziałek ruch uliczny w wielu miastach został zablokowany przez taksówkarzy protestujących przeciwko funkcjonowaniu w Polsce firmy Uber. Forma strajku okazała się jednak na tyle nieprzyjemna dla potencjalnych klientów taksówek, że jego końcowy efekt może być odwrotny do zamierzonego. Największym beneficjentem protestu przeciwko Uberowi okazuje się właśnie Uber.

TAGI

uber

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Coraz trudniej zatrzymać najlepszych pracowników. Rozbudowane pakiety świadczeń nie wystarczają
678 00:02:31.9

Coraz trudniej zatrzymać najlepszych pracowników. Rozbudowane pakiety świadczeń nie wystarczają

Na całym świecie rośnie popularność technologii, które umożliwiają pracę zdalną. To oznacza, że pracodawcy mogą sięgać na różne rynki, nawet najbardziej oddalone od ich siedziby, by pozyskać najlepszych pracowników. Zatrzymanie talentów w firmie stanowi nie lada wyzwanie. Umowa o pracę, przyzwoita pensja i dodatkowe benefity mogą nie wystarczyć. Ważne jest m.in. nowoczesne środowisko pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego i technologicznego.

Radość dzieci i rodziców w kampanii promującej Bakusia
451 00:00:45.0

Radość dzieci i rodziców w kampanii promującej Bakusia

W ramach wiosennej komunikacji marki Bakuś (należąca do Bakomy) prowadzone są dwa rodzaje działań w mediach: wizerunkowa kampania przypominająca a rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci oraz loteria z nagrodami zachęcającą konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Za akcję odpowiadają Universal McCann, Kalicińscy.com i Kolman Advertising.

Strefa wolnego handlu między UE a USA zmieni rozkład sił w światowym handlu
527 00:01:49.6

Strefa wolnego handlu między UE a USA zmieni rozkład sił w światowym handlu

Ścisła współpraca rządu i biznesu może zagwarantować korzystne dla Polski rozwiązania w negocjowanej umowie o wolnym handlu między UE a USA. Wśród przedsiębiorców obaw nie brakuje, ale resort gospodarki przekonuje, że na zmianach mogą oni zyskać. Przyjęcie umowy wpłynie nie tylko na poszczególne rynki w USA i Europie, ale zmieni rozkład sił w światowym handlu.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc