Pomyśl o dziecku
Opublikowany: 24-04-2013
Ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Pomyśl o dziecku” Kampanię ATL przygotowala agencja marketingu społecznego TELESCOPE.
Opublikowany: 24-04-2013
Ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Pomyśl o dziecku” Kampanię ATL przygotowala agencja marketingu społecznego TELESCOPE.
Decyzje o macierzyństwie zapadają dziś coraz później. Statystyczna Polka rodzi pierwsze dziecko w wieku przeszło 27 lat, choć jeszcze dekadę temu były to 23 lata.
W marcu br. ruszyła kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”, przygotowana przez Agencję TELESCOPE. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Rodzice, których dzieci idą po raz pierwszy do szkoły lub wracają do niej po wakacjach, muszą liczyć się z dużym wydatkiem. Komplet podręczników to koszt rzędu nawet 600 zł. Trzeba do tego doliczyć zeszyty i inne przybory szkolne. Na kompletną wyprawkę trzeba przeznaczyć nawet 1000 zł. Gdy tych pieniędzy brakuje w domowym budżecie, jedynym rozwiązaniem pozostaje zaciągnięcie kredytu bądź pożyczki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc