Polski Cukier dodaje energii
Opublikowany: 20-04-2012
'Polski Cukier dodaje energii' to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Opublikowany: 20-04-2012
'Polski Cukier dodaje energii' to hasło telewizyjnej i kinowej kampanii flagowej marki produktów należących do Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
yli się ten, kto myśli, że każdy cukier jest taki sam. Prawdziwie Polski Cukier jest tylko jeden, co udowadniamy w kampanii, która właśnie wystartowała. Wspólnie z klientem, Krajową Spółką Cukrową S.A., Opus B odświeża trend na polskie wypieki.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Słodziaki przedstawiają” reklamującej Polski Cukier (produkowany przez Krajową Spółkę Cukrową), związany z Wielkanocą. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Walk Creative, Walk Social Media i MTR Media.
Walk Creative przygotowało świąteczną kampanię „Słodziaki przedstawiają“ promującą markę Polski Cukier na zlecenie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Działania składają się z 15 sekundowego spotu telewizyjnego oraz 8 sekundowych billboardów sponsorskich
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc