Polski Bon Turystyczny - reklama
TAGI
Do emisji trafiły kolejne reklamy z Arturem Andrusem, Zbigniewem Zamachowskim i Dawidem Podsiadło w ramach wizerunkowej kampanii radiowej Trójki. Akcję rozgłośnia przygotowała wspólnie z agencją Walk Creative.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego planuje podział uczelni na ogólnoakademickie i zawodowe. Pozwoli to studentom wybrać miejsce kształcenia pod kątem przyszłej pracy – uważają przedstawiciele nauki. Dodają, że temu celowi powinna też służyć stała współpraca uczelni z firmami w formie szkoleń, staży, wykładów praktyków oraz opiniowania przez pracodawców programów kształcenia.
Link4 - reklama likwidacji szkody
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc