Polski Bon Turystyczny - reklama
TAGI
Jesienią TLC pokaże także nowy program „Co mi dolega?”, w którym lekarze i specjaliści zmierzą się z niecodziennymi przypadkami medycznymi. Premierowy odcinek stacja wyemituje w poniedziałek 23 października o 22.30.
Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż pod hasłem „Prawdziwa moc pełnych ziaren zbóż”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Upside i UM.
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), realizowana pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej z uśmiechem”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy BDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc