Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Polska żywność, meble i usługi informatyczne mają szansę na sukces za oceanem

399 0 0 00:02:55.0

Opublikowany: 07-11-2013

Firmy komputerowe, ale też meblarskie czy przemysł spożywczy – zdaniem prezesa Amerykańskiej Izby Handlowej mogą liczyć na sukces w Stanach Zjednoczonych. Szansę na zwiększenie wymiany handlowej ma stworzyć porozumienie o wolnym handlu między UE a USA. Na jej drodze mogą stanąć jednak problemy polityczne i skandal związany z podsłuchiwaniem europejskich przywódców przez amerykański wywiad, który spowodował kryzys zaufania.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Inwestorzy powinni zwrócić uwagę na małe i średnie spółki
546 00:02:20.6

Inwestorzy powinni zwrócić uwagę na małe i średnie spółki

Większa odporność na decyzje polityczne, możliwość korzystania z niższych cen surowców oraz konkurencyjność na obcych rynkach sprawiają, że w najbliższym czasie małe i średnie spółki będą lepszym wyborem dla inwestorów niż blue chipy. Szanse na zyski stwarza odbicie na giełdach amerykańskich.

Na umowie między UE a USA straci przemysł energochłonny
421 00:02:11.0

Na umowie między UE a USA straci przemysł energochłonny

Motoryzacja, branża farmaceutyczna i przemysł rolniczy – to polskie branże, które mogą skorzystać na umowie o wolnym handlu między UE a USA. W dużej mierze zależy to od tego, jak szybko firmy dostosują się do wymagań amerykańskiego rynku. Więcej wątpliwości mają przedstawiciele przemysłu energochłonnego, m.in. zakłady chemiczne. – Konieczne będzie podjęcie decyzji, czy takim sektorom należy udzielić wsparcia, czy ostrzec je i skłonić do przyspieszonej restrukturyzacji – mówi Adam Orzechowski z Ministerstwa Gospodarki.

Strefa wolnego handlu między UE a USA zmieni rozkład sił w światowym handlu
528 00:01:49.6

Strefa wolnego handlu między UE a USA zmieni rozkład sił w światowym handlu

Ścisła współpraca rządu i biznesu może zagwarantować korzystne dla Polski rozwiązania w negocjowanej umowie o wolnym handlu między UE a USA. Wśród przedsiębiorców obaw nie brakuje, ale resort gospodarki przekonuje, że na zmianach mogą oni zyskać. Przyjęcie umowy wpłynie nie tylko na poszczególne rynki w USA i Europie, ale zmieni rozkład sił w światowym handlu.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc