"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" VI edycja
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Tesco remontuje sklepy i planuje nowe kierunki rozwoju. To odpowiedź sieci na czas spowolnienia gospodarczego. Firma planuje rozwijać się w tych segmentach rynku, w których jest największy popyt. Tesco najlepsze perspektywy widzi m.in. w odzieżowej marce własnej F&F, sprzedaży internetowej, nowej koncepcji bistro, świeżej żywności, a także w rozwijaniu działów dziecięcych, w tym również asortymentu zabawek.
Spot reklamujący wafelki Grześki Tyci (produkowane przez firmę Colian)
Agencja: MJZ
Klient: Procter & Gamble
Produkt: Old Spice
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc