"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" VI edycja
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Opublikowany: 28-02-2019
Spot promujący szóstą edycję akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Rusza nowa kampania reklamowa marki Dulux. Kreacja reklamy opiera się na idei castingu kolorów świata Dulux, które nie tylko odmienią pomalowane wnętrza, ale również zainspirują bohaterów do wprowadzania dalszych zmian w ich życiu.
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti.
– Sport pod wieloma względami podobny jest do biznesu. Potrzebuje długofalowej strategii, wizji, przemyślanej taktyki działania, wykształcenia i charakteru – twierdzi Jan Kulczyk. Dlatego z jego inicjatywy jako przewodniczącego Rady Patronów Polskiego Komitetu Olimpijskiego doszło do pierwszego spotkania autorytetów polskiego sportu w ramach Okrągłego Stołu Polskiego Sportu. W debacie wzięło udział ponad 100 osób ze świata sportu, polityki i biznesu. W ciągu najbliższych miesięcy zespoły eksperckie ds. strategii, finansowania i legislacji przygotują konkretne rekomendacje, które mają wprowadzić polski sport na właściwe tory.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc