Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Polacy tankują mniej niż przed rokiem. Spada sprzedaż paliw.

455 0 0 00:01:59.7

Opublikowany: 16-08-2013

Spada sprzedaż paliw płynnych w Polsce. W pierwszym półroczu 2013 roku rynek oleju napędowego, benzyny i autogazu skurczył się o 6 proc. Fatalny dla branży okazał się przede wszystkim okres od stycznia do marca. W drugim kwartale nastąpiło delikatne odbicie. – Takie wyniki spowodowane są między innymi szarą strefą – tłumaczy Leszek Wieciech, prezes Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Od października startuje MotorTrend w Polsce. Ambasadorem Patryk Mikiciuk
479 0 1 00:00:38.5

Od października startuje MotorTrend w Polsce. Ambasadorem Patryk Mikiciuk

W październiku br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ofercie Player.pl (TVN Discovery Polska). - MotorTrend na tym pierwszym etapie rozwoju będzie kolekcją w Playerze, takim subserwisem. Powstanie w oparciu o treści MotorTrend, największego brandu motoryzacyjnego w Ameryce, który jest od kilku lat częścią Grupy Discovery - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.

Multimedia Polska stawia na sprzedaż gazu
763 00:02:47.1

Multimedia Polska stawia na sprzedaż gazu

Sprzedaż gazu to jeden z elementów nowej strategii Grupy Multimedia Polska. Spółka zamierza wykorzystać to, że z roku na rok odbiorcy końcowi coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy błękitnego paliwa. Z operatora telekomunikacyjnego spółka przekształciła się w dostawcę zintegrowanych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ofercie obok gazu znajdują się energia, telefonia komórkowa, internet LTE, telewizja mobilna, a także ubezpieczenia.

Na umowie między UE a USA straci przemysł energochłonny
418 00:02:11.0

Na umowie między UE a USA straci przemysł energochłonny

Motoryzacja, branża farmaceutyczna i przemysł rolniczy – to polskie branże, które mogą skorzystać na umowie o wolnym handlu między UE a USA. W dużej mierze zależy to od tego, jak szybko firmy dostosują się do wymagań amerykańskiego rynku. Więcej wątpliwości mają przedstawiciele przemysłu energochłonnego, m.in. zakłady chemiczne. – Konieczne będzie podjęcie decyzji, czy takim sektorom należy udzielić wsparcia, czy ostrzec je i skłonić do przyspieszonej restrukturyzacji – mówi Adam Orzechowski z Ministerstwa Gospodarki.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc