Polacy swoje jedzą- kabanosy Henryk Kania
Opublikowany: 10-04-2014
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kabanosów Henryk Kania prowadzona pod hasłem „Polacy swoje jedzą”. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos i Oto.
Opublikowany: 10-04-2014
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kabanosów Henryk Kania prowadzona pod hasłem „Polacy swoje jedzą”. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos i Oto.
Ruszyła kampania reklamująca grillowe wersje kiełbas Henryk Kania Maestro. Akcja, przygotowana przez firmy Paralotna i Easymedia, obejmuje telewizję oraz radio.
Zakłady mięsne Henryk Kania poszerzyły swoją linię produktową Maestro o nowe kategorie. Kampania promująca mistrzowską gamę wędlin i kabanosów wystartowała 21 listopada br.
Henryk Kania - promocja z filmem Auta 2
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc