"Poczuj z nami magię latania!" - spot PLL LOT
Opublikowany: 19-12-2017
Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią kinową w sieci Cinema City.
Opublikowany: 19-12-2017
Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią kinową w sieci Cinema City.
Zaczęła się kampania reklamowa oferowanych przez PLL LOT klas o podwyższonym standardzie: LOT Business Class, LOT Premium Class i LOT Economy Plus. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Universal McCann.
PLL LOT rozpoczynają promocję pod hasłem „Wielkie nieba” obejmującą loty do 40 miast z całego świata. Ofertę wspierają działania reklamowe przygotowane przez firmy DDB Warszawa i Universal McCann.
Warszawskie Lotnisko Chopina po raz pierwszy przekroczyło w ubiegłym roku barierę 10 mln pasażerów. Wciąż jest jednak daleko w tyle za berlińskimi lotniskami, które obsłużyły ponad 26 mln podróżnych. Bartosz Głowacki ze „Skrzydlatej Polski” podkreśla, że przyszłość warszawskiego lotniska zależy przede wszystkim od losów LOT-u. Berlin odbiera bowiem podróżnych przede wszystkim lotniskom z zachodniej Polski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc