Poczta Polska reklamuje aplikację mobilną Envelo
Opublikowany: 13-07-2014
Wystartowała kolejna kampania reklamowa usług Envelo oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Blueberry i Codemedia.
Opublikowany: 13-07-2014
Wystartowała kolejna kampania reklamowa usług Envelo oferowanych przez Pocztę Polską. Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Blueberry i Codemedia.
Kolejny spot z udziałem pandy i Adama Małysza promujący EnveloBank - tym razem niższe opłaty za dostawy kurierskie realizowane przez Pocztę Polską
Do 2021 roku Poczta Polska przeznaczy ponad miliard złotych na inwestycje. Najważniejsze projekty to budowa Centralnego Hubu Logistycznego oraz rozwój infrastruktury logistycznej w całym kraju. Ich celem jest poprawa jakości i szybkości usług. Władze spółki zapowiadają dalszy rozwój w segmencie e-commerce, nowe usługi cyfrowe, a w przyszłości nie wykluczają też inwestycji w segmencie elektromobilności.
Niebawem klienci Poczty Polskiej powinni mieć możliwość płacenia kartą – zapowiada minister administracji i cyfryzacji Andrzej Halicki. Zyskają oni również możliwość załatwiania w placówce pocztowej wielu spraw administracyjnych. Rozwijanie i unowocześnianie oferty umożliwiają Poczcie Polskiej osiągnięte wyniki – 2014 rok był piątym rokiem z rzędu zyskiem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc