Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Po podpisaniu umowy o wolnym handlu między UE i Stanami Zjednoczonymi szansa na tańszy gaz

345 0 0 00:02:25.7

Opublikowany: 26-09-2013

Umowa o wolnym handlu pomiędzy Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi to szansa na tańszy gaz dla Polski. Zniesienie barier umożliwi import gazu, który za Atlantykiem jest tańszy nawet 4-5-krotnie. Po bardzo szybkich negocjacjach pierwszy transport może trafić do Polski już pod koniec przyszłego roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Spot Polskiej Fundacji Narodowej na 15-lecie Polski w Unii Europejskiej
634 1 0 00:01:50.4

Spot Polskiej Fundacji Narodowej na 15-lecie Polski w Unii Europejskiej

Z okazji 15-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej 1 maja rusza międzynarodowa kampania wizerunkowa Polskiej Fundacji Narodowej w mediach społecznościowych. Kampania skierowana jest do obywateli krajów członkowskich Unii Europejskiej, które dołączył do UE równocześnie z Polską.

Multimedia Polska stawia na sprzedaż gazu
763 00:02:47.1

Multimedia Polska stawia na sprzedaż gazu

Sprzedaż gazu to jeden z elementów nowej strategii Grupy Multimedia Polska. Spółka zamierza wykorzystać to, że z roku na rok odbiorcy końcowi coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy błękitnego paliwa. Z operatora telekomunikacyjnego spółka przekształciła się w dostawcę zintegrowanych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ofercie obok gazu znajdują się energia, telefonia komórkowa, internet LTE, telewizja mobilna, a także ubezpieczenia.

Od połowy lutego rozwiązywanie sporów z e-sklepami będzie łatwiejsze
613 00:02:36.9

Od połowy lutego rozwiązywanie sporów z e-sklepami będzie łatwiejsze

Od 9 stycznia we wszystkich krajach Unii Europejskiej obowiązuje rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich. Umożliwiająca taką procedurę platforma powinna ruszyć 15 lutego. Nowe rozwiązania mają ułatwić rozwiązywanie konfliktów między nabywcami a handlującymi w sieci przedsiębiorcami. KE chce w ten sposób pobudzić e-handel transgraniczny. Polscy przedsiębiorcy czekają na krajowe przepisy w tym zakresie.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc