Piwo Namysłów reklamowane jako "sztuka rzemiosła"
Opublikowany: 28-11-2017
Ruszyła kampania reklamowa piwa Namysłów Pils. Za jej kreację odpowiada BBDO/Proximity, a za zakup mediów dom mediowy Maxus.
Opublikowany: 28-11-2017
Ruszyła kampania reklamowa piwa Namysłów Pils. Za jej kreację odpowiada BBDO/Proximity, a za zakup mediów dom mediowy Maxus.
Do emisji trafiła nowa reklama piwa Żubr (Kompania Piwowarska), pod hasłem „Wywarzony z natury”. Kampanię przygotowały firmy Paralotna, Tequila i Starcom.
Harnaś, jedna z największych marek piwa w Polsce, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki - Harnasia oraz podkreśla rolę chmielu jako ważnego składnika piwa
W tym roku rynek piwa skurczy się o ok. 2-3 proc. – prognozują przedstawiciele branży. Oczekują powrotu do poziomów sprzedaży z 2011 roku, czyli ok. 95 litrów na osobę. Największy udział w rynku wciąż mają piwa jasne pełne, ale nieznacznie tracą na rzecz piw smakowych i innowacji, których sprzedaż rośnie nawet 40 proc. rocznie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc