Piłeś? Nie jedź! - kampania 2011
Opublikowany: 13-04-2011
W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
Opublikowany: 13-04-2011
W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
5 września zaczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa samochodu Mitsubishi ASX. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła promocję pod hasłem „Odkryj orientalne smaki Azji”. Wspiera to kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji.
Jesień 2013 w TVP Kultura - Cezary Żak - Mad Men
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc