„Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca" - kampania sieci Stokrotka
Opublikowany: 25-05-2018
Kampania reklamowa sieci sklepów Stokrotka, realizowana pod hasłem „Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca"
Opublikowany: 25-05-2018
Kampania reklamowa sieci sklepów Stokrotka, realizowana pod hasłem „Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca"
"Świeżość na uwadze mamy" - spot reklamowy sieci handlowej Stokrotka.
Spot reklamowy sieci sklepów Stokrotka, promujący ofertę produktów na grilla.
Sieć sklepów Stokrotka (należy do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w tych sklepach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc