Perfumerie Douglas z nową globalną strategią i kampanią #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Międzynarodowa sieć perfumerii Douglas, obecna także w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”, przygotowana przez agencję Jung von Matt.
Organizacje zrzeszające twórców dążą do podwyższenia tzw. opłaty reprograficznej nakładanej na urządzenia elektroniczne, które służą do kopiowania utworów – nawet o kilka tysięcy procent. Chcą też zwiększyć katalog produktów nią objętych. Ma to podwyższyć rekompensatę dla twórców z tytułu kopiowania ich utworów na użytek prywatny. Jednak producenci sprzętu obawiają się, że nowe prawo doprowadzi do znaczącego wzrostu cen, na czym stracą zarówno oni, jak i konsumenci.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc