Perfumerie Douglas z nową globalną strategią i kampanią #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Opublikowany: 21-05-2018
Sieć perfumerii Douglas wprowadza nową strategię marki. Promuje ją kampania #ForwardBeauty
Międzynarodowa sieć perfumerii Douglas, obecna także w Polsce, wprowadza nową identyfikację wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Zrób to dla siebie”, przygotowana przez agencję Jung von Matt.
Prince Polo w nowej kampanii pod hasłem „Prince Polo Autentyk” zachęca, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. W reklamach występuje muzyk Czesław Mozil.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc