Pepsi w spocie "dla tych, którzy idą pod prąd"
Opublikowany: 05-08-2019
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja puszek napoju Pepsi - z napisami określającymi, do kogo jest skierowany. Wspiera to kampania reklamowa.
Opublikowany: 05-08-2019
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja puszek napoju Pepsi - z napisami określającymi, do kogo jest skierowany. Wspiera to kampania reklamowa.
Spot z udziałem muzyka i youtubera Dezy promujący napój Pepsi
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja puszek napoju Pepsi - z napisami określającymi, do kogo jest skierowany. Wspiera to kampania reklamowa.
Zaczęła się tegoroczna odsłona kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi”. W akcji wezmą udział Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel, za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Artegence, Ewesa, Media Direction i Questia Communications Management Consultants.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc