Pastylki do ssania Fiorda - spot telewizyjny
Opublikowany: 08-01-2018
8 stycznia ruszyła kampania telewizyjna suplementu diety Fiorda - preparatu na podrażnione gardło i krtań.
Opublikowany: 08-01-2018
8 stycznia ruszyła kampania telewizyjna suplementu diety Fiorda - preparatu na podrażnione gardło i krtań.
Trwa ogólnopolska akcja konsumencka wspierająca portfolio kaw rozpuszczalnych marki MK Cafe pod hasłem „MK Cafe rozpieszcza nagrodami”.
Resort administracji i cyfryzacji przyjrzy się Prawu pocztowemu, które obowiązuje od początku tego roku. Prywatni operatorzy mają dużo uwag, bo pomimo liberalizacji rynku, Poczta Polska zachowała wiele przywilejów. Ministerstwo podkreśla jednak, że tylko Poczta Polska daje gwarancje, że niektóre usługi będą świadczone w całym kraju, a przekazy świadczeń społecznych dotrą na czas.
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła zaplanowaną do końca roku kampanię reklamową, w które promuje sprzedaż gazu. Brand hero marki jest Gazek. Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc