"Pasja kolejnych pokoleń" - kolejarze w kampanii PKP
Opublikowany: 21-11-2017
Grupa PKP rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Pasja Kolejnych Pokoleń", której bojaterami są pracownicy firmy
Opublikowany: 21-11-2017
Grupa PKP rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Pasja Kolejnych Pokoleń", której bojaterami są pracownicy firmy
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Bohaterami nowych spotów, oprócz chłopca i jego ojca, są biznesmen oraz kierowca autobusu.
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Bohaterami nowych spotów, oprócz chłopca i jego ojca, są biznesmen oraz kierowca autobusu.
PKP Intercity rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” utrzymaną w nowym schemacie kreatywnym. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Agencja Warszawa i Value Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc