W nowej kampanii reklamowej taryfy Orange Yes w roli kioskarza występuje Robert Górski znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image i MEC.
Najlepszy spot powstały w wyniku crowdsourcingowej kampanii społecznej „Polska za 20 lat” organizowanej przez MillionYou.com i Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jej finał odbył się na Przystanku Woodstock 2012.
W tym roku mikro, mali i średni przedsiębiorcy mogą starać się o 300 tys. zł niskooprocentowanej pożyczki oferowanej przez Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. Na wsparcie liczyć mogą też gminy i organizacje pozarządowe działające na wsi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc