Oryal - "zasila mięśnie i mózg"
Opublikowany: 11-07-2018
Kampania wprowadzająca na rynek Oryal - nową markę elektrolitów od USP Zdrowie
Opublikowany: 11-07-2018
Kampania wprowadzająca na rynek Oryal - nową markę elektrolitów od USP Zdrowie
Marka leku przeciwbólowego APAP z portfolio USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, która ma wspierać konsumentów w trudnym czasie globalnej pandemii koronawirusa. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki.
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa leku na alergię Aleric Deslo Active (produkowanego przez USP Zdrowie), prowadzona pod hasłem „Aktywność na nowo”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Selfish, Badi Badi i Starcom.
Reklama preparatu Apap Extra pod hasłem "mądre leczenie migreny" utrzymana w nowym formacie kreatywnym.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc