Oprawa muzyczna Polskie Radio Białystok
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Opublikowany: 28-08-2014
W poniedziałek 1 września w Polskim Radiu Białystok rusza jesienna ramówka. Stacja zmieniła oprawę muzyczną i zaproponuje swoim słuchaczom nową audycję - „Muzyka świata”.
Podczas Euro 2016 Wirtualna Polska będzie codziennie emitować na żywo dwa pasma wideo dotyczące turnieju. W tworzenie relacji będzie zaangażowanych ponad 70 pracowników, obsługa turnieju będzie kosztować około miliona złotych.
W kategorii reklama telewizyjna najgorszy okazał się spot Społecznej Akademii Nauk z udziałem Mariusza Pudzianowskiego.
Rusza nowa odsłona Akademii Smaku organizowana przez markę Bosch, w której wezmą udział: aktorka Katarzyna Glinka, szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz blogerzy - Tomek Lach i Piotr Ogiński. W ramach projektu zaplanowano m.in. realizację mini-serialu TVP, silną kampanię TV i on-line oraz warsztaty kulinarne.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc