OLX promuje ogłoszenia o pracę - parking
Opublikowany: 03-04-2018
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania serwisu ogłoszeniowego OLX "Niewiarygodne? A jednak", promująca ogłoszenia o pracę.
Opublikowany: 03-04-2018
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania serwisu ogłoszeniowego OLX "Niewiarygodne? A jednak", promująca ogłoszenia o pracę.
Serwis ogłoszeniowy OLX zyskał nowy logotypy i identyfikację wizualną.
Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.
Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc