Przepisy inspirowane kuchniami świata i Monika Mrozowska, związana z programem „Dzień Dobry TVN” w roli ambasadorki marki. Firma Czanieckie Makarony wprowadza nową strategię w związku z jubileuszem swojego istnienia.
Sieć hurtowni Makro Cash and Carry Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową opartą na evencie Dzień Własnego Biznesu zaplanowanym na 11 października.
Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Za planowanie i zakup mediów dla wiosennej kampanii jogurtu Bakoma 7 zbóż MEN odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc