Okocim "z przyjemnością" reklamuje się w telewizji
Opublikowany: 22-03-2009
W telewizji startuje kampania reklamująca powrót na rynek piwa Okocim Premium Pils. Akcja pod hasłem "Okocim? Z przyjemnością!" podkreśla odświeżony wizerunek tej marki.
Opublikowany: 22-03-2009
W telewizji startuje kampania reklamująca powrót na rynek piwa Okocim Premium Pils. Akcja pod hasłem "Okocim? Z przyjemnością!" podkreśla odświeżony wizerunek tej marki.
Marka Okocim (Carlsberg Polska) rozpoczęła emisję nowego spotu pt. „Pierwsze Jasne Pełne w Polsce", które informuje, że w okocimskim browarze w 1846 roku zostało uwarzone pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich.
Nowy spot piwa Okocim pod hasłem "Tu się warzy z zasadami"
Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami" przygotowała kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc